SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta gecikmeli olarak yatacagi ne malum ?
Belki para hesaplarina hic gecmedi sorunlardan dolayi ?
Burada tek magdur olanin sen oldugunu mu dusunuyorsun sadece ?

ben zaten madur olmayacağım onların dediklerini yapmayarak.

eğer onların dediklerini yapsaydım madur olurdum.

eğer para onların hesaplarına geçmediyse sorunu çözüp geçmelerini sağlasınlar ve yeni satış yapılmasını engellesinler site genelinde otomatik olarak.

hem satışı yaptır hem sonra herkese satışları iptal edin diye mesaj gönder.

sorun varsa eğer satış yapılmasını durduracak. kocaman firmaya yakışıyormu millete özel mesajla satışları iptal edin ve göndermeyin demek?

sanalpazar madur ise bunun ceremesini o çekmeli ben değil.

sanalpazarı bu kadar koruduğunuza göre satış yapınca ve iptal edince kaçan müşterileri nasıl tekrar sipariş verdireceğiz buna çözümünüz de vardır her halde. eğer böyle bir çözümünüz yoksa olan bize oluyor sonuç olarak.