SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptigin yanlis , bellki ki ortada ciddi bir durum var ve site yonetimi bununla ugrasiyor. Dikine gitmek dogru degil , keyfi olarak boyle bir sey yapmiyorlardir sonucta.
peki onlar şöyle diyemezler miydi?

"yaptığınız satışların ödemeleri 1 hafta gecikmeli olarak tarafınıza iletiecektir"

veya bunun satıcıyı madur etmeyen bir yolu bulunamaz mıydı?

benim yaptığım yanlış ise, satış yapmış satıcının müşterisini kaçırtmak ne oluyor?

niye her sorun çıktığında maduriyeti biz yaşamak zorundayız?

ben müşterimi kaçırmak istemiyorum. kargomu gönderdim, parasını bana 1 ay sonrada gönderseler sorun değil. çözerler sorunu er yada geç.