Bugün gelen mesaj ile birlikte derinden kaygılandırdı.
Üstü üste gelen iki iletişim mesajı;
Adamlar şaka gibi yaptığınız satışları iptal edin diyor. Bunların kafası mı güzel acaba, ben satışı iptal edersem bir daha nerede bulacağım o müşteriyi?
Adam ben iptal edince küfürü basıp gidecek başka bir yerden satın alacak ihtiyacını. Sanalpazar bu hareketiyle benim gözümden iyice düştü. Tam bir fiyasko.
Delirmişler herhalde, bir satıcıya bunu nasıl dersiniz?
Ben yaptığım satışı iptal felan etmedim hatta bu mesajı görmeme rağmen kargoladım kargo bilgisinide akşam gireceğim. Bakalım ne yapacaklar.
sıkıntılı bir süreç yaşanacağa benziyor. uzun zamandır rağbet görmeye başlamıştı site şimdi karizmayı çizdirecekler anlaşılan