DurqrimastQuawn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam r10 üyelerine bir indirim düşünürseniz çok mutlu olabilirim. Almayı düşünüyorum mesajım bulunsun.
yeni yıl için tek lisans ücreti ile 2 lisans verebileceğini söylemişti. Böyle olursa , ortaklaşa alabiliriz dilerseniz.