truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce hiç hayvan sahiplenmediğim için hiç bir şey bilmiyorum hocam, yani paraylamı alınır yoksa ücretsiz mi, Teşekkür ederim haklısınız bu konuda
Bir arkadaş daha yazmış Facebook grupları var. Hayvan sahiplenme diye aratabilirsiniz.
Bulamazsanız linklerini de atarım size.
Orada bir sürü minik yuva bekliyor.
Satın almak için vereceğiniz parayla da barınaklara yardım yapabilirsiniz.
Bu soğuk havalarda dışarıdaki hayvanları beslemek ve yuvalandırmak için ciddi çaba harcayan merkezler var.
http://www.fatihbelediyesiyedikulehayvanbarinagi.com/