Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizden bir hayvansever olarak rica ediyorum; ne olur hayvanlara para ödeyip almayın.
Onlar da bizim gibi canlılar ve para ile alım satımı onları metalaştıyor. Daha da kötüsü bu işten para kazanmak isteyen bazı kişiler, sağlıksız şekillerde üretmeye başlayarak onlara zarar veriyor.
1 kişi deyip geçmeyin, farkındalıkları bir yerden başlayarak oluşturabiliriz ancak.
Barınakları ziyaret edin ve oradan bir ev sahibi olmak isteyen dostlara evinizi açın, sevgi açlıklarını dindirin.
Aynen katılıyorum.

Satın almayalım, barınaklardan sahiplenelim.