bence şahane olur payu kullanan çok payu modülü 99$ şuan tek lisans siz düşünün diyim hayırlı satışlar
Malesef şuan için yok. Düşüncem, Payu yeni müşteri kazanma hususunda çok katı davranıyor. Bu nedenle modül yapıldığı takdirde talep olur mu bilemiyorum?