Aslında 1,90 boyum var lakin dik duramıyorum küçüklüğümden beri sürekli bilgisayar başında olduğumdan dolayı biraz kamburum ve kamburluğum her geçen gün artıyormuş gibi gözüküyor buna engel olmak için uzun zamandır aklımda olan dik duruş korsesi var.
Acaba aramızda kullanan var mı, gerçekten işe yarıyor mu? Alırken neye dikkat etmeliyim hangisini almalıyım rahatsızlık veriyor mu biraz bilgi verirseniz oldukça çok sevinirim.