Konu
R10'a ne oldu?
04-01-2016, 22:45:53
#49
KOZBA
KOZBA.NET
Çok eski bir üye değilim fakat benimde yaklaşık 5 yılım geçti.
Foruma ilk kayıt olduğum 1-2 sene ki aktifliğim ve ilgim kalmadı.
İlk kayıt olduğum zamanlarda ki ortamla şimdiki arasında büyük fark var.(olumsuz anlamda)