faro79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 Aralıkta sipariş vermiştim henüz gelmedi, online yardımdan çat pat ingilizcem ile sordum, 45 güne kadar süresi var dedi

kargocuda önemli bir durum geldimi kapıya atıp gidiyorlar. benimkiler yine atmadan sesleniyor bana ama seninkiler tanımıyorsa atacak gidecektir.


max 2-2.5 ayda gelir gelmezse umudu kes. Ptt gibi gereksiz bir acemi kurum yok. Estonyadan kargom geldi 12 gün önce bulunduğum ilçede 12 günden beri bekletiyorlar