Fiber yoksa hangisine geçersen geç pek bişey fark etmeyecek. Sana en güzel tavsitem asla ama asla TAAHÜT verme kardeşim. Konumu görebilirsin 1.114 tl cayma bedeli ödedim

ttneti de dsmart in internetide hepsi aynı .ok Şunu bil mesela yaşadığın yerde ttnet abonesi çoksa Superonline adsl abonesi azsa süpere geç. Yoksa alt yapılar zaten aynı. Sadece birisi aynı kanalı 100 kişiye kullandırıyor verim kalmıyor . Biriside 10 kişiye hizmet veriyor hizmet aldım sanıyorsun

sonra abone artınca kopmalar hız düşmesi başlıyor kaçınılmaz son.
hiçbirine iyi demek istemiyorum 3 gün sonra ağzıma ediyolar

en güzeli taahütsüz olanıdır.