En eski üyelerden biriyim ve şunu söyliyeyim; Artık eskisi gibi maneviyat kalmadı,daha çok maddi yönden düşünülüyor herşey.Tabi ki yaşamamız için maddiyat geçerli,fakat insanların çoğu bilmiyor ki bugün ücretsiz yardım edeceğin kişi belki yarın sana hakkettiğinin 2 katı fazlasını kazandıracak.Bunlar yaşanmış şeyler,boşuna konuşmuyorum.Eskiler bu değeri bildiği için yardım ediyor fakat yeni nesil tamamen maddiyat odaklı.En basit iş için bile ücret konusu açılıyor hemen.Evet insanların zamanı değerli fakat bugün yardım edeceğin o kişiyle belki dost olacaksın ve yarın sana öyle bir iş getirecek ki,işte maneviyatın değerini ozaman anlayacaksın.Site aktif aslında fakat herkes nerden para araklarım hevesinde olduğu için konulara pek cevap yazılmıyor.Durum bu bence..