Son dönemlerde benim de gözlemlediğim durum, bir konu açıldığında iş ücretli yaptırılacaksa, inanılmaz derecede ilgi odağı oluyor, ücretsiz yardım talebi açan arkadaşlara neredeyse cevap bile verilmiyor. Elbette herkes ekmeğinin peşinde ama, bu durum eskiye nazaran biraz daha fazlalaştı gibi geldi bana.