Eski aktifler bizdik.
Fakat iş güç fırsat kalmıyor, bir de girip ne yapacaksın piyasada forum diye bişey kalmadı. R10'un hatrı var, ticareti dönüyor.
Ben eski r10 yöneticisi olmam rağmen, ben de pek vakit bulup giremiyorum.
Şimdi bir iki site açtıkta onun için giriyorum, ama eski ortam kesinlikle yok.
İlk üye olduğum zamanlar harbiden muhteşemdi, az nargile etkinliği yapmadım.