Arkadaş 2 gündür cevap vermiyor? Amacınız nedir? sizden panel almak istiyorum demo istiyorum neden göndermiyorsunuz?
Dostum görmedim çok pardon hemen geri dönüş yapıyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:55:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:54:34 --
patlamıştır paneli
Allah'a şükür offical api kullanıyorum öyle bir sorunum yok

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:00:02 -->-> Daha önceki mesaj 22:55:07 --
Geri dönüş yapıldı.