Konu
IHS Telekom çöktü
02-01-2016, 19:38:46
#5
LazCoder53
EBT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arada oluyo öyle genelde mail sunucuları ama düzeliyo
Arada oluyor mu? Tam bir rezillik. Ben markum kullanıyorum, tüm sunucular %100 up. Hiç bir zaman ne yavaşlama nede down görmedim.