EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arada oluyo öyle genelde mail sunucuları ama düzeliyo
Arada oluyor mu? Tam bir rezillik. Ben markum kullanıyorum, tüm sunucular %100 up. Hiç bir zaman ne yavaşlama nede down görmedim.