Harika tasarımlar olmuş; elinize sağlık, çok beğendim.
Ancak şu yazdığınız kaliteye biraz gölge düşürmüş diye düşünüyorum:
Alıntı
Grafik tasarımcının halinden anlayan defterler
Logoyu aşağıya alalım, bi tık büyütelim, bu yazı tipi hiç olmamış
Çok sıkıldın dimi bu laflardan değil mi ey grafik tasarımcı ?
Meraklanma, seni çok iyi anlıyoruz ve yanındayız. Al bu defterlerden, ajansta, ortamlarda havan olsun.
Defter yaprakları, ve kenarlarını daha yakından görmek istiyorum eğer mümkünse, bir kaç tane almayı düşünüyorum.