Harika tasarımlar olmuş; elinize sağlık, çok beğendim.

Ancak şu yazdığınız kaliteye biraz gölge düşürmüş diye düşünüyorum:

Alıntı
“Grafik tasarımcının halinden anlayan defterler”

“Logoyu aşağıya alalım, bi’ tık büyütelim, bu yazı tipi hiç olmamış”

Çok sıkıldın dimi bu laflardan değil mi ey grafik tasarımcı ?

Meraklanma, seni çok iyi anlıyoruz ve yanındayız. Al bu defterlerden, ajansta, ortamlarda havan olsun.
Defter yaprakları, ve kenarlarını daha yakından görmek istiyorum eğer mümkünse, bir kaç tane almayı düşünüyorum.