Konu
vb hangi sürümü kullanmalıyım?
29-12-2015, 22:41:50
#8
Spare
Üyeliği durduruldu
DevrimBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vbulletin için 3.8.7 sürümü idealdir
Arkadaşın lisansı desteklemiyor onu
İlk mesajına bakarsan, 3.8.4 desteklediğini söylemiş en son.
Yoksa tabii ki 3.8.7 daha iyidir, hatta 3.8.9 candır ^^