Size de ilettim hocam gerekli belgeleri. Çok zor durumda olduğu için bu konuyu açtım. Yurt parasını ödeyemiyormuş ve onun gibi olan başka yardıma ihtiyaç yokmuş çevresinde bu durum üzdü bizi ve hızlı bir sonuç almak için buraya konu açtım. Herkese teşekkür ederim umarım berilen sözler uzun süreli olarak tutulur. Bir kez daha R10 a üye olduğum için gurur duydum. Resmi kurumların burslarına başvurulsa uzun bir süreç var.