wobber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedek alıp yedek üzerinde kod yazıp aslını da ftp yüklersen çalışmaz tabi window.onload = enter; yazıyom yazıyom diyom neden çalışmıyor
Talihsizlik olmuş hocam sorununuzun çözüldüğüne sevindim kolay gelsin