hocam siz olayı tamamen yanlış anlamışsınız böyle reklam yerleşimi olmaz. direk banlanırsınız. sitenizin ziyaretçi sayısı düşük olduğu için kazançlar azdır. sitenize giren biride durmak istemez zaten.