AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bir bakış açısı. yılın son 2 haftası, gerek noel tatli gerek yılbaşı tatili olduğu için olabildiğince alışverişi en üst seviyeye çıktığı dönemdir, ayrıca firmalar o yılki reklam bütçesini biritmek için tam tesine daha fazla reklam verir, yani açıkçası yılın şu zamanı aslında en çok kazandıran zamanlardan biridir.

Tabi ki sektörden sektöre değişiklik olması mümkün, keza kimi firmalar için bu süreç satış yapmanın zor olduğu bir dönem olabilri fakat genelde ''alışveriş'' için yıl içerisindeki en iyi zaman diyebiliriz. Zira bendeki artışlar bir çok arkadaşta olduğu gibi hala devam ediyor. Öte yandan yılbaşından sonra özellikler ''return'' ürünler üzerinden yine bir fazla kazanç sağlayacağımız dönem gelecektir.

Yarın bir daha yazacağım hocam farkı göstererek.