İnterner Cafe veya köşe başındak PC' cilerin 20 TL' ye format olayına illet oluyorum. İndiriyorlar internetten katılımsız Windows DVD'lerini önüne gelene aynı DVD' den ileri ile diyerek kurup geçiyor. Ne sistemim bileşenlerinin sitesinden güncel sürücüleri indirmek var, ne Windows güncellemesi yapmak var. 15 Dk' da 20 TL' ye sözde format atıyorlar.....! Sistem içinden parça değiştirenleri hiç söylemiyorum bile.....