Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm sürücüleri yüklemişmi hocam ? Birde antivirüs ne kurdurdunuz ?
Ben ekstradan bir antivirüs kurmadım. eseti kurmuş kendileri. onuda silemedim silinmiyor birtürlü. Biraz araştırdım kaldırması zulüm diyorlar. çözemedim ne iş.