Eşimde otarzda bir rahatsızlık var.Omuz ağrısının yanında elde uyşma karıncalanma his kaybı gibi durumlar var ise eğer fıtık olabilir.Bence hiç riske atmayın gidin bir doktora gösterin.Bazen erken tespitler kurtarıcı oluyor.Sağlıkta kulaktan dolma bilgilerle internet doktorculuğu yapıyoruz bu yüzden ihmalkar olabiliyoruz.Bigün kendinize ayırın gidin bir doktoro.Ağrı geçmiyor ve sürekli devam ediyorsa vakit kaybetmeyin.Geçmiş olsun şimdiden.