ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Premium keşke bu kadar pahalı olmasaydı
Aynısını ben yazacaktım. Şimdi 5 tane siteme almak istiyorum. 40x5=200 dolar mı ödeme yapmam gerekecek? Çok pahalı...