Merhaba. Geçtiğimiz hafta bilgisayarda problem meydana geldi ve format atmak zorunda kalındı. Windows cd si bozulmuş mecburen dışarıda bir internet cafede format attırdım. Format sonrasında bilgisayarda çok bariz bir yavaşlama meydana geldi. Bazen bilgisayar donuyor, windows açıldıktan 30 dk sonra tarayıcıda internet sayfası arası geçişler yavaşlıyor. 10 Dakika bilgisayardan ayrılıp geldiğimde mouse dokundummu 2 3 dk bekletiyor kendine gelmek için. Kesinlikle bilgisayar böyle değildi. Sorun ne olabilir?
Eskiden Windows 7 Ultimate vardı. Cafede Windows 7 home yüklenmiş. +Bir kablosu bozulmuş windows ondan acılmıyormuş dedı ve o kabloyu değiştirdiğini söyledi.
Şuan 64 Bit işletim sistemi yazıyor bu arada. Eskiden 32 bitti diye hatırlıyorum ama emin değilim.
Kendım yenıden format attıgımda duzelır mı sızce?