2,5 yıldır AdSense yeliğim var ama gelirim yok denecek kadar az.Bende mi sorun var yoksa site ziyareti düşük yada reklamlar tıklanmıyor ondan mı kaynaklanır veyahut da özel url falan mı gerekiyor.Bu konuda işin açıkçası hiçbir bilgim yok desem yeridir.Varsada idarelik.Birisi bana yardımcı olabilir mi?
http://www.sunnetullah.com/