Merhabalar öncelikle herkese iyi akşamlar,
Şu sıralar aklıma inceden bir iş kurma fikri geliyor.E-ticaret sektörüne atılmak ve o meşhur toplantılarda fiyakalı takım elbisemi giymek istiyorum.Öncelikle bu sektörde daha önce hiç çalışmadım.Daha önce bir dükkanım dahi olmadı.Yani hiç bir şey bilmiyorum.E-ticaret sitelerinde ürün stoğunu nerden bulacağım.Örnek vereyim sarj aleti satıcam adamlar bana her bir telefonun sarj aletini nereden verecek.Kargo işini nasıl halledeceğim.Home ofis nasıl olur.Tabi bir firma kurduğumuz zaman vergi vermemiz gerekiyor.Tamam vergi mükellefi olduk.Birinci ay hiçbir satış yapmadık.Devlete vergi ödermiyiz?
Çok soru sordum cevaplayacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.