arkadaşın dediği gibi bazı çeteler var. Hepsi farklı farklı çalışıyor. Arkadaş güzel tespit yapmış.

maalesef bu hırsızlara bir şey olmuyor. büyük paralar götürdükleri ortada. Dolandırılanların çoğu dava açmak nedir bilmiyor. Çünkü gerçekten uğraştırıcı işler.

bence faceden bulduğun kredi sistemide dolandırıcılık amaçlı oluşturulmuştur. Belki oradan bir açık yakalanabilir.


bir de şunu unuttum senin hatan parayı havale yapman. Herkese uyarı bu tabii. havale yaparsan işin çok zor. Çok çok zor alman geri. Buna dikkat etmek lazım.