aslında adalet sistemi saçma değil bilişim konusunda bilgisizlik var adamada veriyorsun 3-5 sayfa delili şeyi adamların kafası karışıyor güzel bi avukat bulursa çok çabuk halleder çünkü bu organize ve nitelikli dolandırıcılığa giriyor
dilekçeden sonra delil bile istemediler arip... Dava açmaya gerek görmediler