Telefon harcamaları gerçekden gereksiz sadece Whatsap da sağa sola yazan yada Futbol oyunu oynayan gençler 3-5 aydı bir telefon değişiyor parası olana lafım yok ama 1000 tl maaşla sürekli telefon değişerek 1 maaşını çöpe atmak gerçekden büyük ısraf ya da yalnış tercih yani şöyle telefon yerine daha kaliteli ayakkabı veya gömlek giyebilir ama adam aynı işlevdeki telefonu değişmekde buluyor herkes kendince haklı..