İşte bu yüzden kaybediyoruz.Acaba ne yapsam da para kazansam.Büyük siteler trilyonlar kazanıyor biz nasıl yaparız.Zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış.
Bırak zengin olmayı da bir kere de işimi en iyi nasıl yapabilirim.En kaliteli markayı nasıl kurabilirim.İnsanlara nasıl daha çok faydalı olabilirim bunlara odaklan.He girişimci değilsen girersin işe ailene bakabiliyorsan çocuklarının gülümsemesini izleye biliyorsan sağlıklı isen hayatın zenginliğini yaşayabiliyorsan üstüne zenginlik zaten yok.