OnurC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işleyiş onlardan biraz farklı yani onay verme gibi durum olmuyor.Ama ürünün size ulaşıp ulaşılmaması baz alındığından kolay kolay bir sıkıntı yaşamazsınız.Tabi risk her zaman vardır.Bu Türkiye içinde her ülke içinde aynıdır.
Teşekkürler bir nebze için rahatladı.
k.kartı ile alıyorum. bekleyelim gelmesini