Manuel spam işlemini açtırmak 6 ay ile 12 ay arası sürüyor. Son 2 senede 3 sitemi manuel spamden kurtardım. Ama nasıl..

Öncelikle 1. sitem manul işlem gördü. İçerik düzenledim, her konuda adobe ile özgün görseller ve videolar ile besledim. Copyscape' den birileri content çalmışmı onlara bakdım, ve temizledim. Vesselam google' ın istediğinden 2 kat fazlasını yaptım. Fakat sanırım 14. yeniden değerlendirme isteğim sonucunda manuel işlem kalktı.

Halbuki ben 2. yeniden değerlendirme isteğimde her işlemi yapmıştım. Ondan sonra sadece ayda 1 konu ekledim güncel olarak. Çünkü sitenin cezasını google artık kaldırmayacak diye düşündüm. Ek olarak hiçbirşey yapmadım 2. ile 14. arasında. Fakat sıkılmadan panelden olumsuz cevap geldikçe ben yeniden değerlendirme istedim.. Uzun uzadıya anlatarak..

Özet olarak manuel' i kafasına göre uyguluyor ve kafasına göre kaldırıyor diye düşündüm. Aklı sıra süre cezası veriyor. (Şimdi birçok kişi bu yazdığıma itiraz edecekdir..)

1. site manuelden kurtulduktan sonra daha diğer 2 siteye aynı anda yeniden değerlendirme istediğinde bulundum. Bu 2 sitenin sadece anasayfasındaki 2-3 konunun içeriğini güncelledim, resimler ekledim. Yani kısaca eski 500 küsür konu ile uğraşmadım bile. Çünkü biliyorumki 10 küsür defa ben yeniden değerlendirme isteğinde bulunduktan sonra kaldıracaklardı cezayı..

Sonuç: Aynen düşündüğüm gibi oldu, bu 2 siteden biri 10 küsürüncü başvurumda, diğeri ise 8.-9. başvurumda açıldı. Bu 3 cezalı siteminde cezadan çıkma süreleri 7-12 aydı..

Yani siteniz ceza yediylse hiç eski içerikle uğraşmayın. Zaman kaybetmeyin.. Başka site açın ve bu süreçte (7-12 aylık süreçte) bolca yeniden değerlendirme istteyin..

Denenmiş, ispatlanmıştır..