Türkiye gönderimi mevcut.Alabilirsiniz.Gümrük parasını zaten amazonun kendi satışlarında ödüyorsunuz.Daha önce hiç alışverişiniz yoksa forumlarda öyle kabadan bir aratın.ingilizceniz yok ise eğer biraz sıkıntı olur.
bnde eng yok biladerde var. Evet TR'ye Kargo ve Gümrük Dahil 1.156 TL ediyor. İnş. başka sorun çıkmaz , Eğer çıkarsa Ücreti iade ediyor mu Amazon ?
Aynı gg ve Sahibinden get gibi mi işleyişi ?