Bende çok şikayet etmişimdir ve sahibinden.com'un hiç umrumda değil bu dolandırıcılar. Hukuk derken dolandırıcılık davası açmışsan takipsizlik kararı gelir. Savcılık, bir ürün almak istemişsin ama hukuki ihtilaf çıkmış anlaşmazlık olmuş der. Dolandırıcılık için kasıt olması gerek der ve bunda kasıt yok der. Kendi de inanmaz ama yazar bunu.
Daha internetten dolandırıcılık yapılabileceğini idrak edemiyor bizim adelet dağıtıcılarımız. Asliye hukuk mahkemesine dava açman lazım paranı geri alman için.
aynen o şekilde karar geldi asliye hukuk ta açabilirsiniz diye ama o zaman da yakalansa bile ceza almıyor