Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ücretsizdir ama yarım yamalak ve kanlı şekilde biter.

Diş konusu önemlidir, eğer imkanınız elveriyorsa mutlaka özele gidin.
hiç te kanlı bitmedi hastaneden hastaneye değişir. Benimkini gayette titiz ve ilgilenerek yapmışlardı