Ben Girne'de okuyorum, eğer ailenle uzun süre görüşememeyi ve ulaşımı sadece uçakla yapmayı göze alırsan fazla kötü değil, hatta insanları buradan çok çok daha kibar. Ama ben ailemden uzak diye zorlanıyorum ve kaçmak için yer arıyorum diyebilirim. Merak ettiğin sorular varsa sen sor. Bir de yakın doğu için pkklıların çoğunluk olduğu üni diye geçiyor burada.
Hocam zaten şuan bile 3-4 ayda bir görüşüyorum. Ulaşımı uçakla yapıyorum. Değişiklik olmaz yani

pkk'lıların çoğunluk olduğu üni derken hocam?
Doğu Akdeniz Üniversitesinde okuyorum.
Genel olarak Kıbrıs ve okullar ile bilgi verebilirim. Tümünü gezdim okulların.
Whatsapp numaranı mesaj atabilirsen yardımcı olurum.
Hocam özel mesaj attım bakabilir misiniz?