teknolojik aletlerin verilen paranın yarısının gereksiz olduğuna kesinlikle katılıyorum, buna ek olarak, özellikle ülkemizde araçlara ederinden çok fazla para veriyoruz vergilendirme sisteminden dolayı. bu da ciddi bir gereksiz harcama bence.