Yapamazsınız zaten bu kadar blog. Mail'de açman gerekiyor onuda hallettin spama giriyor ip'in o bloglar tarafından ve mail alırkende spam'a giriyorsun.. vpn kullansanda yemio.. hadi çözdün bunlarıda. Sonra 3 ay diosun makale girerim insan evladı yapamaz bunu neden mi tecrübe ettim
sen zaten 1 ayda 100 tane blog açıp düzgün bi şekilde bırakırsan şükret hocam.
ha ben çok iyi açtırırım dersin o zaman o bloglar silincek bi hafta 10 güne..

kısaca abartmayın durumu paravan açıcam diye. gidin 20 domain satın alın emekleriniz boşa gitmez hiç değilse daha çok fayda görürsünüz..


Serguzest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar , bir konu hakkında fikirlerinize sığınmak istiyorum. Şimdi kendi aklımdaki bir projeyi anlatmak istiyorum bana yararı ve negatif yararı ne olur bilmek istiyorum.

500 Adet Tumblr
500 Adet Blogger
500 onsugar
500 typepad
500 Livejournal

Bu sitelerden belirtmiş olduğum gibi 500 adet hesap açsam her hesaba farklı şekillerde farklı farklı makalaler girsem 3 ay boyunca bu 3 ayın sonunda kendi siteme link versem zararı olur mu yoksa yararı ne olur yada bu tür paravan bloglarda kaç yazıda bir link vermeliyim + yazılar tamamen özgün ve kısa olacaktır.