Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurutma makinası hiç bi cacığa yaramaz. Kurutma makinası az ısı, çok hava akışı içindir. Hava tabancası ise çok ısı, az hava akışı sağlar.
UV yapışkanı sürmeden toz pislik belli olur ve dokunmatik patates gibi olur. ayrıca cam tam oturmaz.
Bir de sabitleyici lazım. vs vs.

Zaten değişim fiyatlar cam dahil 150-200 tl civarı. UV yapıştırıcı fiyatlarına bakın derim değmez.

Bir de eski camı sökünce özel temizleyici ile temizleyeceksiniz.
Sac kurutma makinasi kesinlikle ise yarar yariyorda ama tabiki tabanca gibi olmaz orasi ayri bir mesele. Toz bislik ekrani temizledikten sonra azda olsa kalicaktir fakar uvyi surdukten sonra ekrani oturturken onlar kayboluyor cok cok kotu olmadigi surece. Sabitleyiciye gerek oldugunu dusunmuyorum telefonun cercevesi sabitleyici gorevi gorecektik. Fiyat konusunda birsey diyemem. ozel temizleyiciye hic gerek yok aseton ve tiner is gorucektik. Once tineri yapistiriciyi kaldirnak icin kullanirsiniz bir dis fircasi yardimi ile ekrana surer 10dk beklerseniz ne demek istedigimi anlarsiniz yapistirici kalkiginda asetonu bir peceteye dokup ekrana surdugunuzde tartemiz olacaktir.