Konuyu açan eksik bilgiler vermiş olabilir. Ama ben bilgilenmek istediğimde yorumlara da bakarım, maalesef yorumlarda destekleyici ya da o konu ile alakalı güzel bilgiler bulmak varken, yazım hatasına, yok ona buna takılmış cevaplardan başka bir şey göremiyorum. Bu sorun Genel olarak var. Keşke güzel, o konu ile alakalı yorumlar olsa da bizler de bilgilensek, anlamadığımızı sorsak, kafamıza takılanları tartışsak. Bilgiye tüm detayı ile ulaşsak. Ana konu eksik olabilir ama yorumlarla desteklenmeli. Yorumlar konunun destekleyicisi ve tamamlayıcısı olmalı. Hani hep deriz ya "Bilgi Paylaştıkça Güzeldir" Bu söylediğimize de maalesef uyamıyoruz.

Konu sahibi arkadaşım kusura bakma konuna böyle bir serzenişte bulundum.