Evet ben kullanıyorum. Sağlamlık konusuna şöyle bir cevap vereyim. Türkiye de yaşarken adsense hesabım kapatıldı. Üzerine 4 ayrı siteyle başvurdum olmadı. Başkasınınkini kullandım oda banlandı. Buraya geldim bomboş siteyle başvurdum, verdiler. Benimde yaklaşık 2 ay kadar oldu adsense alalı. Pin falan birşey istemedi henüz.