BKR55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi arkadaş kendi sitesine link çıkışı yapmasaydı, ben ve buradaki diğer arkadaşlar konuya daha olumlu bakabilirdik. Konudaki niyeti herkes anladı. O nedenle uzatmanın âlemi yok. Bu arada Pagerank böyle yazılır.
niyeti backlink kazanmak ancak bunu yapmayan yoktur sitede. illa taslamaniz mi gerekiyor ? Olumlu bakmiyorsan cikarsiniz, zamaninizi daha iyi seyler icin harcayin.

Cumlenizin sonundaki anlamsiz duzeltme icinde tesekkur etmeyecegim