Fidan6363 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verdiğim yüksek çaplı bir program da değil hocam bu dil alanım değil yoksa kendim yazardım sizin de dediğiniz gibi duasına yapacak olan var sa bekliyorum
http://www.ckaynak.com/ileri-seviye/...esaplama.html/