boş iş hocam, hiç girmeyin. sitenizin tweetini atın geçin yeter. zaten aram yapıp bulurlar. gelen kesimde reklamlara tıklamayan kesim.
Esasen bir network oluşturmak benim amacım. Fenomen abilerim var twitterda ama söylemek için henüz erken diye söylemiyorum. Yani şimdiden biraz etkileşim alsın amacındayım. Öyle olursa söyleyince sıfırdan başlamamış gibi olucam haliyle.