BKR55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Mehtix; Tamam. Forumda ki herkes geri zekalı, tek sen akıllısın.

Senin anlamadığın burası Türkiye'nin en bilgili site yöneticilerinin toplandığı bir platform. Herkes yazdığın şeyin cevabını bilir. Bilmeyende Google Pagerank kategorisine kısaca göz attığı zaman, anlattığın konuyla ilgili onlarca makaleyi ve soru/cevabı bulabilir. Sen üniversiteye gelmişsin, toplama çıkarma bilen var mı diye soruyorsun. Sonrada bize toplama çıkarma dersi verip kendini dâhi sanarak, siteni kaynak gösteriyorsun. Haliyle herkesten tepki aldın. Hee şu da var. İstediğin konuyu açabilirsin. Biz sana niye açtın demedik. Sadece kinâyeli olarak teşekkür ettik.

Müsait bir zamanında bilgisayar nasıl açılır, google'a nasıl girilir gibi aydınlatıcı makaleler yazarak (kendi sitene link çıkışı yapmayı unutma) R10 halkını bilinçlendirirsen çok mutlu oluruz.
Müsayit bir zamanımda bilgisayar nasıl açılır diye konularda kaynak linkkimle eklerim okur öğrenirsin burdan

+ olarak bu yazdıklarını başka biriside söyledi ona cevabını verdim şimdi sana yazmaya tekrar zahmet edemicem.. konuyu doğru düzgün okursan önceki sayfalarda görebilirsin..

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:31:28 -->-> Daha önceki mesaj 16:27:54 --

Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Mehtix; paylaşım için teşekkürler. Ancak bu gibi konular daha önce açılmıştı. Tekrar açılıyorsa, daha kapsamlı veriler olmalı ki değişiklik olsun. Ama iyi niyetinden şüphem yok. Yazının tamamını verip sonuna kaynak link eklediğin için bunu anlıyorum.

Eleştiren arkadaşlar da lütfen biraz daha yapıcı olsunlar. İnsanlar konu açmaya çekinir oldular. Size göre konu yetersiz olabilir. Ama elbet görmeyen birkaç kişiye faydası olacaktır. Eğer konu basitse, sizler yorumlarınızla daha kapsamlı bir hale getirebilirsiniz. Kimsenin kalbini kırmayın arkadaşlar. Kimseyi paylaşımdan soğutmayın. Herkese bol pr'li günler..
Hoca açıldı açılmasınada hala pr yükselmek istiyorum.. pr geçersizmi oldu diye konu açanlar var.. onlar için tek bi kerede basit görebilecekleri okuyabilecekleri bir şekilde bişey olsun dedim..

Saolsun bu çok bilmiş arkadaşlar sayesinde konu maffoldu..

Desteğiniz için teşekkür ederim..