@Mehtix; paylaşım için teşekkürler. Ancak bu gibi konular daha önce açılmıştı. Tekrar açılıyorsa, daha kapsamlı veriler olmalı ki değişiklik olsun. Ama iyi niyetinden şüphem yok. Yazının tamamını verip sonuna kaynak link eklediğin için bunu anlıyorum.
Eleştiren arkadaşlar da lütfen biraz daha yapıcı olsunlar. İnsanlar konu açmaya çekinir oldular. Size göre konu yetersiz olabilir. Ama elbet görmeyen birkaç kişiye faydası olacaktır. Eğer konu basitse, sizler yorumlarınızla daha kapsamlı bir hale getirebilirsiniz. Kimsenin kalbini kırmayın arkadaşlar. Kimseyi paylaşımdan soğutmayın. Herkese bol pr'li günler..