@Mehtix; Tamam. Forumda ki herkes geri zekalı, tek sen akıllısın.
Senin anlamadığın burası Türkiye'nin en bilgili site yöneticilerinin toplandığı bir platform. Herkes yazdığın şeyin cevabını bilir. Bilmeyende
Google Pagerank kategorisine kısaca göz attığı zaman, anlattığın konuyla ilgili onlarca makaleyi ve soru/cevabı bulabilir. Sen üniversiteye gelmişsin, toplama çıkarma bilen var mı diye soruyorsun. Sonrada bize toplama çıkarma dersi verip kendini dâhi sanarak, siteni kaynak gösteriyorsun. Haliyle herkesten tepki aldın. Hee şu da var. İstediğin konuyu açabilirsin. Biz sana niye açtın demedik. Sadece
kinâyeli olarak teşekkür ettik.
Müsait bir zamanında
bilgisayar nasıl açılır,
google'a nasıl girilir gibi aydınlatıcı makaleler yazarak (
kendi sitene link çıkışı yapmayı unutma) R10 halkını bilinçlendirirsen çok mutlu oluruz.